niedziela, 11 listopada 2018

Po prostu szkice...

Czołgiem ludzie!


Dzisiaj miałam bardzo artystyczny dzień, bo od rana malowałam i już w połowie tworzę dla was coś na blogmasa o którym mówiłam już i o którym wspomnę pod koniec notki jeszcze raz i nie ostatni.

Krótka notka, bo bardziej związana z moimi ćwiczeniami dłoni co do portretów, żeby nie wyglądały jak kupa, także dzisiaj na lupę idą dwa szkice. 

Niestety z góry mówię, że szkice są dawne, niestety w tym tygodniu miałam tak wiele pracy, że nie byłam w stanie namalować kompletnie nic. No dobra kłamię... miałam namalować Red Lipstick Monster, ale poległam w gruzach, bo całość nie wygląda najlepiej. Cóż...bywa i tak. Może Wam pokaże kiedyś, do pośmiania się.

Dla Was aktualnie robię kalendarz adwentowy, który wymaga wiele pracy, ale w następnym poście obiecuje jesień z fajnej perspektywy, aby troszeczkę odpocząć od ołówków.

Pierwszym rysunkiem jest malutkie dzieciątko. Zdjęcie jest z internetu, ale jest to chyba jedyne małe dziecko, jakie kiedykolwiek narysowałam.

Dzieciątko ma fajne królikowe wdzianko, chętnie sama bym takie założyła, chociaż mam podobne :D.






Kolejny z nich to portret pewnej dziewczyny. Proste włosy specjalnie mają za zadanie zrobić efekt takiej lekko geometrycznej płaszczyzny, a różowe serduszka to taki, myślę, że miły dodatek. Bardzo mi się podoba tło, zazwyczaj usuwam je z przesłanego mi zdjęcia, ale tym razem mi się podoba, więc postanowiłam narysować...




To by było na koniec... dzisiaj krótko, zwięźle i na temat, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie. Kolejna notka świeża, z nowym rysunkiem!

Ogłoszenia Parafialne!

W grudniu odbędzie się losowanie na kartkę do Was. Samodzielnie wykonam kartki podczas Blogmasa i jedna z nich może trafić do Ciebie w 100% zrobiona przeze mnie z życzeniami. Więc jeśli zawsze było Wam smutno (bo mi tak), że nie dostaliście karteczki z życzeniami to można to zmienić.

Do pierwszego grudnia zgłaszajcie się w komentarzach pod tym postem, bądź pod innymi, aby wziąć udział w losowaniu. Dodatkowo do karteczki dodaje mały świąteczny prezencik, także uważam, że warto, bo nic Was to nie kosztuje, a możecie zyskać, tym bardziej, że mało osób czyta tego bloga więc macie ogromne szanse.

Aby się zgłosić wystarczy w komentarzu napisać BIORĘ UDZIAŁ, a ja Cię zapiszę do mojego zeszyciku. Wystarczy raz napisać pod jakimkolwiek postem, komentując później, nie musisz się powtarzać :). Z wylosowaną osobą się skontaktuje poprzez bloga i poproszę o wysłanie na maila danych kontaktowych. Dane kontaktowe będą znane jedynie przeze mnie :)


DO NAMALOWANIA!

POZDRAWIAM
BEATRYCZE



16 komentarzy:

  1. Gratuluję talentu☺ i jednocześnie zazdroszczę. Dzidziuś jest śliczny.
    Ja jestem plastycznym nemo, z trudem stawiam prostą kreskę.
    Dziękuję za odwiedziny, zapraszam i pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszcie BIORE UDZIAŁ w komentarzu a weźmiecie udział w losowaniu świątecznego prezentu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne że BIORĘ UDZIAŁ ;)
    Podoba mi się ten portret małego dziecka - taki delikatny...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja BIORĘ UDZIAŁ:)
    Bardzo lubię takie samodzielnie wykonane upominki.
    Sama nie mam zdolności, zatem kupuję, wysyłam dużo, wybieram te naj...:)
    Masz lekką rękę do szkiców- brawo:)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O a może i ja BIORĘ UDZIAŁ, tylko że do mnie kartka pewnie na Wielkanoc dojdzie :) Szkice świetne a wdzianko maluszka jest naprawdę świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu na wielkanoc :D PS: Wysyłka w okolicach 6 grudnia :)

      Usuń
    2. No to akurat na Wielkanoc będzie :P W tamtym roku, teściowa wysłała nam kartkę z Włoch 1 grudnia, do Nas do Stanów doszła na koniec marca :p

      Usuń
    3. A no chyba że tak :D To przetrzymasz do kolejnych świąt :D

      Usuń
  6. Prześliczne prace, na tego bobasa nie mogę się napatrzeć <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę super szkice, masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Na Twojego bloga trafiłam nie przypadkowo, bo przypadków nie ma, ale nieplanowo. I naprawdę mogę go polecić! Mało jest osób bardzo otwartych, szczerych, którym uda się wiele w życiu! Odwołując się do posta o Agnieszce Chylińskiej - naprawdę podziwiam ludzi, którzy wierzą w wiele rzeczy i czynności :*
    Ja może inaczej rysuję, piękno jest pojęcie względnym, ale na pewno Ty jesteś z nich zadowolona i to jest cudowne! Bycie zadowolonym ze swoich osiągnięć! :)
    W sumie czemu się nie zgłosić do tego losowania - BIORĘ UDZIAŁ :) Zawsze miło jest zostać obdarowanym :)
    Pozdrawiam, pasji, humoru i bycia sobą nadal życzę! :D
    Emma ♥

    blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń