środa, 17 października 2018

Zabawa z akwarelą

Czołgiem ludzie!

Co tam u Was? U mnie zaskakująco dobrze i cieszę się wyjątkowo dobrą pogodą, jak na jesień. Jesień bardzo obfituje w rozmaite kolory, chociaż nie jest to moja ulubiona pora roku, wizualnie jest przecudowna i naprawdę zapraszam na długie spacerki.




Zezia
Mały Książę
Zaczęłam ten post jak typowa nudna bloggerka, ale kontynuując, jako że jesień ma cudne kolorki, to i teraźniejszy post również będzie kolorowy. Chciałabym Wam pokazać moje obrazy wykonane akwarelką. Są bardzo kolorowe, jak moje serducha i mam nadzieję, że Wasze uśmiechy.

Oto rysunek Zezi. Bohaterki pewnej książki. 



Księżniczka Giselle
Kolejnym rysunkiem będzie postać Małego Księcia. Nie wiem czemu, ale bardzo lubię tą książkę i polecam każdemu, kto jeszcze nie miał z nią nic do czynienia. 

Ostatnia, w połączeniu ze szkicem wyszła moja ulubiona Disney'owska księżniczka o imieniu Giselle (czyt. żizel). 
Barwna postać z mojego dzieciństwa. Pamiętacie tą filmo-bajkę w której postać główną wcieliła się Amy Adams?

Niestety akwarele mi się już skończyły i będę na dniach jechała po nowe. Tak samo, jak i zamówiony blog do akwareli przyszedł zupełnie inny. Wkurza mnie to, że większość kartek się po prostu marszczy pod wpływem wody. Ale no cóż... życie.

Trochę pójdźmy w przyszłość... kolejna notka będzie trochę jesienno - halloweenowa. Mam pomysła - jak to mawiał Ferdynand Kiepski i tu również przydadzą mi się akwarele no i może węgiel. Niestety mam problem z nadgarstkiem, dlatego tak długo nie klikałam i nie malowałam, ale już jest ciut lepiej. Nawet wczoraj wybrałam się na rowery.

Do Świąt Bożego Narodzenia jest jeszcze masa czasu, ale jako, że to są moje ulubione święta chcę wymyślić serię vlogmasów... eee blogmasów z jakimś artystycznym podejściem do świąt. Na każdy dzień jakieś artystyczne ,,coś". Jeszcze nie wiem, co, bo wymyślenie 25 pierdół z tego samego pokroju jest trudne. Macie jakieś pomysły? Piszcie tutaj! Będzie malowanie bombek, czy też robienie pierników. Każdy dzień poświęcę czemuś innemu, dzięki czemu cały grudzień będzie o świętach. W moim stylu, czyli aż do znudzenia.

Zapraszam też na mojego Instagrama : CzlowieczekDemoleczka


DO NAMALOWANIA!

POZDRAWIAM
BEATRYCZE


6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę umiejętności rysowania - ja potrafię coś stworzyć jedynie w Photoshopie:D Ani trochę nie idzie mi na papierze i nigdy nie miałam do tego talentu.
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! Oby nadgarstek szybko wrócił do formy:)
    Pozdrawiam!
    Tov

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie jestem facetem, bo bym musiała się z tym nadgarstkiem nieźle tłumaczyć :). Co do Photoshopa, też czasami coś tam tworzę :), może kiedyś pokażę. Dziękuje za komentarz! Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Naprawdę przepiękne rysunki! Sama trochę szkicuję, rysuję, koloruję ale nie jestem w tym tak dobra jak ty! Naprawdę wszystko wyszło pięknie jestem zachwycona i czekam na więcej prac :) Też planuję halloweenową notkę ^^ super pomysł na blogmasy! uwielbiam takie serie :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już powoli pracuje nad blogmasami, mam na razie 10 pomysłów, muszę skończyć do końca listopada :). Chętnie przeczytam Twoją halloweenową notkę! :) Również pozdrawiam!

      Usuń
    2. Super, w takim bądź razie nie mogę się doczekać blogmasów! :)

      Usuń
  3. W takim razie życzę szybkiego powrotu do zdrowia i...inspiracji. Pinterest jest w tym przypadku niezastąpiony:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń