piątek, 5 października 2018

Chciałabym, aby moje portrety były PERFECT

Czołgiem ludzie!


Ostatni post, mimo faktu, że odwiedziłam masę Waszych blogów nie pokazał się z pozytywnej strony. Trochę szkoda, ale zastanawiałam się gdzie może być problem. Chciałam pokazać z humorem i dystansem do siebie, ale chyba wyszła bardzo mała artystyczno-awangardowa klapa rysowania przy użyciu kosmetyków.



Zastanawiałam się o czym Wam dzisiaj post napisać, więc w tej notce, po prostu chciałabym Wam pokazać kilka moich prac, a konkretniej portretów, których wciąż uczę się rysować i rysowanie doskonale.

Jak mądrze napisałam.

Pierwsza moja praca miała miejsce parę dni temu, jest to znany chyba każdemu z piosenki ,,Perfect" Ed Sheeran. Rysunek stworzyłam na bazie gryzmołów, niespecjalnie starając się o efekt 3D. Powiem szczerze, że myślałam, że największy problem będę miała z włosami, jednak wydaje mi się, że usta były najgorsze. Wyglądały jak dwa plemniki. No i problem był też z brodą, ale myślę... mam nadzieję, że jakoś wyszłam z tego :D Szału moim zdaniem nie ma, ubrania specjalnie wyszły mocno graficzne, jak na szkic typu gryzmoł dla mnie jak najbardziej na plus :)


Do jego narysowania użyłam tylko trzech pryma sort ołówków.



Kolejny to szkic na zamówienie -12 letniej dziewczynki. Niestety samo zdjęcie, które dostałam nie było najlepszej jakości, ale starałam się jak mogłam. Na zdjęciu chciałabym pokazać głównie ramki w jakich oddaje moje prace.

Szkoda, że zrobienie zdjęcia w taki sposób, aby pokazywało rysunek, taki jak jest na żywo, a nie kleksa, jest niewykonalne.

(kliknij zdjęcie, aby powiększyć)



Ostatni szkic, jaki chciałabym pokazać to dawny, lecz prosty rysunek mojej znajomej. Bardzo podoba mi się tło w nim. Kolorowy element chyba nie bardzo przeszkadza.

Swoją drogą chcę zacząć rysować profesjonalnymi kredkami. Zobaczę we wtorek w Empiku, co mają ciekawego na półkach i może zacznę.

Aby zobaczyć jakie zdjęcie jest idealne do naszkicowania portretów klikajcie ,,JAK POWINNO WYGLĄDAĆ ZDJĘCIE DO PORTRETU" po prawej stronie bloga :) A może ktoś z Was chcę być przeze mnie namalowany? Jeszcze się uczę, ale kto od razu umiał perfekcyjnie malować. Uczę się, aby moje portrety były perfekt, a nie wyglądały jak kupa.




DO NAMALOWANIA!

POZDRAWIAM
BEATRYCZE

5 komentarzy:

  1. Szkice świetne! Mi się podobają:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ło jaki talent :O idealnie!!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/09/pozegnanie-lata-w-szarosci.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace świetne. Nigdy nie miałam takich zdolności. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie Twoje szkice są perfekcyjne :) Najbardziej podoba mi się rysunek znajomej , taki stonowany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkic portretu Eda wygląda naprawdę niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń