niedziela, 16 grudnia 2018

RYSUNEK, ŚWIECZKA I RAMKA Blogmas 5/8


Czołgiem Ludzie! Idą Święta!





Bardzo, bardzo się cieszę, że pisanie dla Was Blogmasów i robienie zadań idzie mi w miarę płynnie, bałam się, że nie podołam i zostawię te serie wpisów. Nie mówię, nie jest łatwo, bo poza blogiem, jak każdy mam swoje życie, mam pracę, muszę zrobić swoje obowiązki, sprzątanie świąteczne mnie czeka, także łatwo nie ma, ale daję radę :D. Na dodatek dzisiaj spadł u mnie po raz pierwszy śnieg. Gdańsk pozdrawia! Ja pozdrawiam i bierzemy się do otwierania kalendarzy z tych trzech dni tamtadammm...



Jak widzicie sami, dzisiaj już zaczynamy czerwoną stronę kalendarza... z zielonej wszystkie zadania zrobione!

12.12. - RYSUNEK RENIFERA


Ten pomysł, podobnie jak z kartką z pierwszego Blogasa był wykonywany z moją siostrzenicą cioteczną...tak się to mówi? Sama nie wiem, nie ważne. Ogólnie z siedmiolatką. Tak czy siak, jak ja rysunek z małą moją pomocą myślę, że reniferek wyszedł spoko. Grunt, że dziecko zadowolone :)


13.12.- ŚWIECZKA



Świeczkę zrobiłam własnoręcznie. Na początku znalazłam duży kufel prawdopodobnie po piwie i jedną małą szklaną tacuszkę. Ze wstążki bodajże po kwiatostanie jakimś zrobiłam czerwono-złotą kokardkę. Kiedyś kupiłam takie małe kryształki do doniczek, ale miałam ich za dużo, więc postanowiłam wsypać do tegoż kufla (nie mają zapachu). Na końcu chcę zalać to wodą, dosypać złotego brokatu i czerwonego może i wsadzić dwie małe świeczuszki o jakimś aromacie. Efekt będzie taki, że świeczki będą pływały po wodzie wypełnionej kryształami i błyszczącym brokatem. Pomysł tani, a można go zrobić na wiele sposobów i będzie o wiele ciekawiej, niż stojąca zwykła świeczka z rysunkiem gwiazdy betlejemskiej...

14.12. - RAMKA NA ZDJĘCIE


Do swoich portretów dodaje często ramkę, ale nigdy nie myślałam, by ją ozdobić, a skoro mamy święta, czas wykorzystać urok zdobienia wszystkiego... najpierw naszkicowałam, potem pokolorowałam, na końcu podkreśliłam czarnym markerem i dodałam naklejki. Jak Wam się podoba? Będzie służył do świątecznego prezentowego szkicu, który może Wam pokażę :). Ramka w Empiku kosztuje jakieś 7 zł, gdyby ktoś chciał wiedzieć.

A co u mnie?

Troszkę bardzo dużo pracy i przygotowań. Słuchajcie chciałam pojechać w końcu na pocztę, mało tego zgubiłam gdzieś dwie pocztówki (mózg niedługo zgubie), które miałam wysłać, ale stwierdziłam, że wybiorę się, bo chciałam w końcu wysłać paczuszkę do Agnieszki,a  tu dupa, poczta do 14, a ja byłam kwadrans po. Także mam nadzieję, że się nie obrazisz, jak wyślę ją w poniedziałek. I mam nadzieję, że znajdę kartki do tego czasu. O cholender, gdzie mój mózg?
Puszosława skutecznie wywąchuje
paczuszkę, którą miałam wysłać.
A jeszcze chciałam dodać, że książka, która wędruje do Agi, jest jedną z moich ulubionych książek, nawet mam taką samą u siebie, aczkolwiek już ma trochę czasu i jest zniszczona. Troszkę się boję, że nie trafiłam w gust, jak czytywałam Jej zainteresowania książkowe, bo mam wrażenie, że tok przemyśleń tej książki jest zupełnie daleki do większości odbiorców.  - ja to tak mądrze napisałam, że nie wiem, czy takie słownictwo istnieje :D. Chodzi głównie o to, że większość osób ma inny gust. Od tak.
Tak, po kilku godzinach zaśnieżone
było tylko auto.
Zgadnijcie kogo?
- tak, moje.
 Trochę chyba nie pomyślałam, że kupiłam właśnie tą książkę, ale jeśli po 3 zdaniach książka wyląduje w koszu, to w sumie zrozumiem :D. Tak czy siak będzie więcej konkursów i mam nadzieję, że będę mogła się zrekompensować, i raczej nie wybiorę już Niekrytego Krytyka jako twórcy, bo to, że mi się coś podoba nie znaczy, że musi komuś. Ale biadole...


Kalendarz adwentowy robi się coraz lżejszy, prezentów nie mam, mam nadzieję, że uda mi się w nie zaopatrzyć. Pokaże Wam też co kupiłam w następnym Blogmasie, który będzie 4 dniowy!




Hoł hoł hoł
Do namalowania!
Pozdrawiam!

Beatrycze




7 komentarzy:

  1. swietny pomysl na swieczke ;) najprostsze rozwiazania sa najlepsze ;)

    na pewno sie nie obrazi jak paczke wyslesz w poniedzialek ;d ja bym sie nie obrazila
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, spokojnie, nawet jak wyślesz w poniedziałek to powinno dojść do piątku i prezent pod choinkę będę miała jak znalazł:D
    Co do ksiażki - niepotrzebnie się stresujesz, jestem jej bardzo ciekawa!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na świeczkę :) Rysunek renifera bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten rysunek renifera wyszedł Ci przepięknie 😍
    Ja też przed świętami strasznie marudze☺
    Trzymam kciuki za paczkę ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Rysunek Renifera bardzo mi się spodobał *.* Jestem pod wrażeniem Twojej pracy i gratuluję talentu :D Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe pomysły na zadania z kalendarzy adwentowych. Sama w tym roku przygotowałam kalendarz i gdzieniegdzie znajdują się zadania, ale niestety nie udało mi się wszystkiego zrealizować. Ale na pewno podsumowanie tego wszystkiego zrobię, ale to dopiero pewnie po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful post.Love them all. Thanks for sharing it!

    OdpowiedzUsuń