niedziela, 9 grudnia 2018

LOSOWANIE MIKOŁAJKOWE - WYNIKI, GWIAZDKI I ŻYCZENIA - Blogmas 3/8

Czołgiem Ludzie! Idą Święta!




Zapraszam Was serdecznie na trzeci z ośmiu Blogmasów. Mam nadzieję, że będzie miło, ciekawie i z uśmiechem na twarzy! Pamiętajcie, że za każdy komentarz wchodzę na Wasze blogi, czytam ostatni wpis i również pozostawiam po sobie ślad! Do czytania polecam włączyć sobie pioseneczkę u góry! Także życzę miłego czytania, oglądania i słuchania!

Zacznijmy więc od otworzenia trzech tym razem okienek naszego Blogowego kalendarza!



6.12. - LOSOWANIE


Pamiętacie, jak cały czas wałkowałam na blogu, aby zgłaszać się do konkursu w którym można wygrać kartkę zrobioną przeze mnie w pierwszym Blogmasie, a także drobny dodatkowy upominek? Teraz czas na wyniki. Wzięłam nazwy wszystkich osób, które do 4 grudnia wpisały pod postami ,,Biorę udział", albo w jakikolwiek inny sposób dali znać, że chcą brać udział w konkursie i wpisałam je na stronę, która losuje online wygraną osobę, żeby było sprawiedliwie zrobiłam screena wylosowanej za pierwszym razem osoby. 

Także moi drodzy wszem i wobec ogłaszam, że Mikołajkowy Konkurs wygrywa (famfary proszę)....




Agnieszce serdecznie gratuluje, a teraz pokazuje jaki podarunek leci do Niej w paczuszce ode mnie:



Do Agnieszki leci oczywiście wspomniana wcześniej karteluszka, ale oprócz niej parę malusich drobiazgów... notesik ze świąteczną choineczką na świąteczne zapiski, skarpety w choinki, bo przecież kto nie lubi skarpet, trzy lakiery do paznokci, które właściwie są podkreślaczami i książkę ,,Nie przejdziemy do historii" autorstwa Macieja Frączyka, czyli znanego, nieznanego z jutuba Niekrytego Krytyka. Mam nadzieję, że taki upominek będzie się podobał, czekam do 15 grudnia na przesłanie mi adresu do wysłania paczuszki na email: BlogiBeatrycze@wp.pl . Jeśli do tego czasu nie dostanę adresu, to wygrana zostaje utracona ze względu na to, że nie będę w stanie odwiedzić ponownie poczty z przyczyn osobistych.


7.12. - GWIAZDKI

Nietypowe gwiazdki, które wykonałam za pomocą nitki, materiału i  papieru. Dołączając do niego stary, zrobiony w dzieciństwie łańcuch.


Niestety nie ujęłam tego na zdjęciu (a już jest ciemno), ale na gwiazdkach są kolejno literki układające się w napis - ,,Merry Christmas". A no i Zbychu się klasycznie załapał na zdjęcie!


8.12. - NAPIS WESOŁYCH ŚWIĄT

Wykonany atramentem! Mam pytanie do starszych osób, może się tu ktoś znajdzie... czy podobnym pisaliście w dzieciństwie, jak długopisy nie były popularne? Jeśli tak to szacun, bo ja miałabym wiecznie uwalone dłonie...


Miałam stalówki z różnymi końcówkami, jak widzicie na zdjęciu wszystko jest uwalone w atramencie. O dziwo, długo można nim pisać, myślałam, że po zrobieniu kreski, nie będę miała już tuszu. Po Blogmasach postaram się zrobić coś kreatywniejszego, teraz niestety nie mam na to czasu...


A co u mnie?

6 grudnia, w Mikołajki, tradycyjnie odwiedziliśmy, mimo chłodu ogromnego jarmark Bożonarodzeniowy. Tym razem bardziej niż jarmark zaskoczył mnie urok najnowszej w Polsce galerii Forum w Gdańsku. Naprawdę dali czadu jeśli chodzi o urok świąteczny! Przecudne ozdoby, piosenki świąteczne w tle... największa choinka i gigantyczny oświetlany statek, który naprawdę robi wrażenie!

Przybył również Mikołaj tradycyjnie, jak to w galeriach bywa, byliśmy na zakupach, świątecznej kawce i miło spędziliśmy czas. Pierwszy raz poczułam tą świąteczną atmosferę!







Powiększyłam specjalnie... robi wrażenie?


A co Wy robiliście w Mikołajki? Mieliście kiedyś styczność z atramentem? Piszcie w komentarzu i czekajcie na kolejne konkursy!


Hoł hoł hoł
Do namalowania!
Pozdrawiam!

Beatrycze




5 komentarzy:

  1. O jacież...ale fajnie:D Wysłałam już emalie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam, zapakowałam, a zaraz mam wolne i się wybiorę na pocztę razem z kartkami z poprzedniego wpisu :D Dzisiaj niestety jestem po nocce więc czytam Wasze blogi i kawa...kawa...kawa, ale w kubku :D

      Usuń
  2. Dzięki wielkie za wspomnienie na tej choince z poprzedniej notki. :)

    Na razie to odnajduję się w urzędniczej rzeczywistości, na stażu. Ogólnie mówiąc pewnie jeszcze parę dni musi minąć, bym w pełni poczuł się jak urzędnik. :D W końcu wybrałem i skończyłem takie studia, że najłatwiej iść właśnie taką drogą.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń