niedziela, 23 grudnia 2018

CUKIERKI NA CHOINKĘ, PAKOWANIE PREZENTÓW, KOKARDKA I ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE BLOGMAS 7/8


Czołgiem Ludzie! Idą Święta!




Już dzisiaj przedostatni Blogmas, czas niemiłosiernie leci. Dzisiejsze zadania są bardzo łatwe, ze względu na to, że mam bardzo mało czasu, obiecuje, że ostatni wpis będzie bardzo obszerny, ale to już po świętach :). Zapraszam do czytania i do słuchania muzyczki u góry!




Dzisiaj są zadania z czterech dni, powinny być z pięciu, ale niestety zadanie z dnia 23 przerosło moje oczekiwania, ponieważ było to bardzo trudne i czasochłonne zadanie nie mogłam go wykonać. No niestety postanowiłam sobie darować to zadanie, dlatego bałwanek jest smutny. Reszta zadań jest prosta, więc wzięłam się do ich wykonania, przygotowania. Także ten no... zaczynamy!

19.12. - CUKIERKI NA CHOINKĘ




Przepraszam za zdjęcie robione mikrofalówką. Oto szybkie zadanie, cukierki, które widać na zdjęciu, czyli krówki, mieszanka krakowska i cukierki z Wedel dostały już nitkowe sznurki. Wiem, że istnieje wiele cukierków typowo na choinkę, mam nawet szyszki, ale ja nie przepadam ani za tymi soplami, ani innymi typowo choinkowymi smakołykami.

20.12. - PAKOWANIE PREZENTÓW





Pakowanie prezentów? Chyba jedna z najbardziej znienawidzonych rzeczy przeze mnie na święta. Paręnaście lat szkoły i nie umiem zgiąć papieru. Protip jest taki, że jak porwę papier, kleje tam naklejkę, aby drzewek nie marnować. Są przypinki z poprzedniego Blogmasa, kolorowy papier, i ukochana wstążka. W prawym górnym rogu, fajne foliowe torby na prezenty, można kupić w Tesco parę złotych. Polecam do dużych gabarytów.

21.12. - GWIAZDKA (kokardka)


Miała być gwiazdka, a jest kokardka. Stwierdziłam, że gwiazdki już były, a kokardka lepiej wygląda w moim różowo fioletowym pokoju i lepiej pasuje do choinki!



22.12. -  ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE


Jako, że w Wigilię nie chciałam pisać osobnego postu, bo i tak nikt z Was nie będzie miał czasu tu wejść, chciałabym Wam życzyć z całego serca:

Aby te święta były dla Was okresem radosnym, pełnym wypoczynku. Abyście byli zdrowi nie tylko w święta, ale i też cały rok. Żeby uśmiech nie schodził z Waszych twarzy, a dawanie prezentów cieszyło bardziej, niż ich otrzymywanie. Abyście w rodzinnym gronie poczuli ciepło i rodzinną, świąteczną atmosferę i chociaż na te chwile zapomnieli o codziennych trudnościach. Życzę spełnienia marzeń - tych malusich i tych wielkich i oby 2019 okazał się cudowny!



Autorka :)

Czekałam na nie od października i już są... moje długo oczekiwane święta! Wesołych Świąt Ludzie!


A co u mnie?


Świątecznie coraz bardziej.  Stwierdziłam, że zamiast czyścić wszystko żeby było czysto, chcę poczuć tą magię świąt. Nawet sobie zrobiłam prezencik i kupiłam mały kosmetyk.

Duża choinka już otula mieszkanie, a na niej własnoręcznie zrobione bombille!

A Wy jak spędzacie ostatnie chwile przed świątami? Okna umyte dla Jezusa, czy robicie tak jak ja? :D




Hoł hoł hoł
Do namalowania!
Pozdrawiam!

Beatrycze



6 komentarzy:

  1. Ja też nie umiem pakować prezentów więc po prostu wkładam je do ozdobnych toreb:-D
    Pozytywnie zakręconych, obezwładniających magią, cudownych, rodzinnych, rozkolędowanych i pysznych Świąt, Demoleczko!:-* I mnóstwa prezentów pod choinką!
    p.s. uroczo Ci w tej mikołajowej czapie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczytanych Świąt i bogatego książkowego Mikołaja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super przygotowania do świąt! :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie ja bardzo lubię pakować prezenty - też tnę byle jak i składam często krzywo, ja w tym widzę zabawę, a też w pewnym sensie dobrą pracę. :) Kokardkę też umieściłabym na prezencie :)
    Spóźnionych życzeń zdrowia, radości, pozytywnej energii i pewności siebie! :D
    Emma ♥

    blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Awesome photography! I feel lucky today to see the beauty of photography. It was really great inspirational post. What a memorable experience it was for us!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń