środa, 19 września 2018

ZMIANY ZMIANY I ZMIANY!

Czołgiem ludzie!

Postanowiłam zmienić troszkę tego mojego bloga, bo zaczęło tu wiać troszkę nudą. Dlatego zapowiadam małe, wielkie zmiany, które powstaną niebawem. Blog zostanie pod tym samym adresem, ale tym razem będzie nawiązywał do mojego hobby jakim jest rysowanie. 

Trochę Wam pokaże obrazków, może czegoś Was nauczę, może Wy czegoś mnie nauczycie. Ja nie jestem jakąś profesjonalistką, ponieważ wciąż się uczę i właśnie ten blog ma mnie do tego motywować. Na razie niech to będzie wersja próbna, zawsze mogę wrócić do pierwotnego pisania. 

Będzie śmiesznie, pokaże Wam swój artystyczny styl, a może ktoś z Was pozwoli mi się namalować? Tyle na razie, więcej zobaczycie niebawem... także powoli biorę się do pracy, a już dzisiaj będzie widać nowe efekty. Pierwszy wpis pojawi się w niedzielę, lub sobotę wieczorem.

Nowej wersji bloga oddam całe serducho!

Będzie ktoś czytał i oglądał? :)

3majcie się cieplutko!

2 komentarze:

  1. Jestem ciekawa Twoich prac, z przyjemnością je zobaczę:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam zatem z niecierpliwością na nowości :)

    OdpowiedzUsuń